Alig használt régi bukólámpás Ferrari vár új gazdára
Ez a vörös fényezésű olasz sportkocsi 3 évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Ez a vörös fényezésű olasz sportkocsi 3 évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Már nem kell sokat várnunk a terepes hangvételű Huracán Sterrato hivatalos bemutatójára.
Aki helyet foglal ebben a régi Porschéban, az kapásból a 80-as évek rali gyorsasági szakaszain érezheti magát.
A német gyártó egy limitált szériás és olcsónak messze nem mondható egyedi 911-es terepjáróval rukkolt elő.
A limitált szériás Ioniq 6 villanyszedán árcéduláján mintegy 27 millió forintos összeg szerepel.
Az ezután érkező Lamborghinik hajtásában már mind lesz valamilyen villanymotor.
A csúcskategóriás 911-es remek boxermotorjában sikerült még találni 245 eddig szunnyadó lóerőt.
A normál M3-nál erősebb és könnyebb CSL-ből kevesebb mint 1400 példány készült.
A 718 Boxster és a 718 Cayman mostantól különleges Style Edition kivitelben is elérhető.
Ez a Bon Jovi nevével fémjelzett német kompakt egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
A tisztán elektromos hajtásláncú szedán egyedi megjelenésű, sötét tónusú kivitelben debütál.
Az egyedi külsejű Golf 2 literes motorja bőven több mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb újdonsága a 70-es évekre pillant vissza.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
Ez az új 911-es garantáltan nem jön majd gyakran szembe az utakon, ugyanis egyetlen példány készült belőle.
A General Motors prémiummárkája ezúttal a Rolls-Royce-ot és a Maybachot veszi célkeresztbe.
Az emelt teljesítményű 5 hengeres motorral szerelt különleges RS3-ból nem túl sok fog készülni.
Ezzel a 11 éves japán szupersportkocsival eddig alig több mint 6 ezer kilométert tettek csak meg.
Néhány kiegészítő megrendelésével minden korábbinál agresszívabb külsőt kaphat a kis M2-es sportkupé.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.